SELAMAT DATANG KE PORTAL SK SERI MAWAR
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Ahad, 25 Januari 2009

Majlis Persaraan Encik Abdul Basir bin Hassan (GPK Kokurikulum)





Pada 23 Januari 2009, SK.Seri Mawar telah mengadakan Majlis Persaraan Encik Abdul Basir bin Hasaan. Beliau yang juga merupakan GPK Kokurikulum telah berkhidmat secara rasminya selama 29 tahun 8 bulan dan 23 hari dalam bidang pendidikan.
Seorang yang berdedikasi dalam setiap tugas yang diamanahkan dan mempunyai semangat yang kental dalam mengharungi liku-liku hidup. Berpegang kepada prinsip "Berterus terang, ikhlas, jujur, bertanggungjawab dan setiap kerja adalah ibadah", Encik Abdul Basir bin Hassan berusaha dan bertanggungjawab meningkatkan pencapaian kokurikulum di SK.Seri Mawar. Beliau juga adalah orang yang bertanggungjawab membina taman-taman dan landskap yang kini menghiasi SK.Seri Mawar. Bersaranya Encik Abdul Basir bin Hassan merupakan satu kehilangan yang besar buat warga SK.Seri Mawar.
Akhirulkalam, ucapan terima kasih yang tidak terhingga daripada kami warga SK.Seri Mawar buat Encik Abdul Basir bin Hassan. Mohon maaf. Selamat bersara dan berbahagia di samping keluarga tercinta.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan